Merethesblogg

Direktlänk till inlägg 22 juni 2011

Sommarlov

Av Merethe Paulsen - 22 juni 2011 21:39

Nu tar vi sommarlov. Barnen är lediga och själv skal jag vara ledig nästan hela sommaren. Underbart! Kommer knappt att vara hemma så det blir ingen uppdatering här för efter semestern. Återkommer då med lite info om vad som har hänt i sommar. Här ser ni Noa och Tyra på Noas första skolavslutning.


   GOD SOMMAR TILL ER ALLA

 
 
Frustrerte Heidi

Frustrerte Heidi

22 juni 2011 21:46

God sommer Merethe!

http://www.frustrerteheidi.com

Merethe Paulsen

22 juni 2011 23:55

Takk i lige måde Heidi:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Merethe Paulsen - 14 december 2011 10:05


I går var det årets Luciafirande på dagis. Här ser ni hur gulligt det var   Tyra är Lucia som är mitt i bilden vänster om stjärngossen. Hon var noga med att hålla händerna på rätt sätt.   Årets gulligaste Lucia   Sen var det fika in...

Av Merethe Paulsen - 11 december 2011 22:10


Ibland undrar jag varför man på död och liv ska ha traditioner som varje år gör att man bränner x antal fingrar något fruktansvärd samt nästan tappar all förstånd på köpet? Våra 2 små underverk kräver att vi ska ha ett sånn tradition varje år innan j...

Av Merethe Paulsen - 20 oktober 2011 21:40


Just nu drunknar vi nästan i trattisar....Ja faktiskt! Har plockat hur mycket som hälst. Känns som det är mera än vad det brukar vara eller? Det är ju tur vi hittar dom då de gula är helt omöjliga tycker jag. Har inget bra gula kantarellställe men ...

Av Merethe Paulsen - 19 oktober 2011 17:51


På fejan cirkulerar det nu olika bilder som man ska leta noga och se om man hittar katten.....Vilken jä..a katt?? Jag ser och ser och ser men inte fasen hittar jag någon katt eller något annat djur överhuvudtaget på de bilderna. Sen kommenterar alla ...

Av Merethe Paulsen - 18 oktober 2011 18:37

Noa har nu gått ett par månader i 1:an. Han stortrivs och tycker det är roligt att gå i skolan. Det jag funderar på är hur de lär sig något? Han har inga läxor och inga skolböcker och när jag frågar om han har lärt något i dag är alltid svaret jag ve...

Skapa flashcards