Merethesblogg

Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Merethe Paulsen - 26 augusti 2009 02:35

Det kanske är smart att benytta schansen när hon är så trött att somnar ståande vid pallen i hallen? Så kom hon visst på att det inte var så skönt att stå och sova så då klättrade hon upp och la sig i stället. Nej nu ska jag sova lite oxå så vi orkar med allt i morgon. Hoppas hon sover lite längre än 06.00 nu. God natt!

Av Merethe Paulsen - 26 augusti 2009 01:53

Hur kul är det att sitta uppe och bara vänta på att dottern ska bli trött och somna?? Hon somnade i kväll som vanligt och vaknade igen vid 01.00 och tyckte att det var morgon och på tiden att gå upp. Inte ville hon lyssna på sin mamma som tyckte det var liiite för lite med 2 timmar sömn.....

Så då sitter man här nu och väntar inn henne. Just nu står hon och trampar i sönder papplådan som tillhörer min mobil med alla tillbehör i...hmm får man det Tyra? Nu vill hon vara med och skriva här oxå. Kanske hon vill skriva om varför hon tycker det är kul att vara uppe mitt i natten?

Pappa har gått ned i källarn för att sova där. Lätt för honom att smita med ursäkten: "men jag måste ju upp å jobba så jag måste sova vet du älskling".

Ja så bra för jag kan ju sova lääänge i morgon och ta det lugnt hela dan...eh..inte riktigt va?????%¤&##¤&&/%¤"()$£@{[&&/`§

Ovido - Quiz & Flashcards