Merethesblogg

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Merethe Paulsen - 5 februari 2011 21:20

Ja så har eländet dragit in över Svealand igen - Den årliga långkörarn som går på tv varje lördag från nu till slutet på maj.....Inte nog med det men man ska läsa om skiten i alla tidningar som finns varje dag oxå. Ja inte i min favvotidning Sköna Hem som tur är.

Noa skulle absolut se detta i kväll och sedan det är en familjkväll så känns det som att han får bestämma detta så länge han var vaken.

I kväll var det med en tjej som såg ut som en parodi på Perelli för ett par år sedan som själv såg ut som en parodi men det är en annan historia. Hennes kjol var så kort att vi tyckte vi såg trosorna. Noa blev törstig och sprang på köket för att hämta vatten. Hans kommentar var då han sprang i väg: "Ropa på mig om hon tar av sig trosorna för det vill jag se!"

......eh......

När sista låten spelades somnade han så nu blir det Sopranos på oss istället. Mycket roligare  



Jag glömde det - ALLA låtarna får 0 poäng från mig!!!!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards