Merethesblogg

Alla inlägg den 28 november 2009

Av Merethe Paulsen - 28 november 2009 22:02

I dessa dagar pyntar alla sina bloggar så fint med julgranar, tomtar och annat som har med årstiden att göra. Så då får ju jag oxå försöka få till något och här ser ni resultatet. Några futtiga ljus med brun bakgrund....hmm...inte så juligt kanske? Men nu hänger det ihop med min stora datorkunskap som ni redan vet är jag otrolig kompetent när det gäller sånna saker. Inte? Andra bloggar har fina bilder med ljus som blänker i texten etc. Hur tusan gör dom?

Nej jag gick ut på googles hemsida och hittade en adventsbild som jag la som bakgrund och det gick ej att flytta eller förminska eller nåt i den stilen så det är bara att ta det som det är. Den blev väl lite trevlig ändå tror jag, eller?

Ovido - Quiz & Flashcards