Merethesblogg

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Merethe Paulsen - 24 november 2009 20:47

Jag har blivit utmanad av min kära gamla venninna Heidi - www.frustrerteheidi.com. Ja va säger man. Första gång jag har blivit det och jag känner paniken stiger på en gång. Hur kan du göra det mot mig Heidi? Jag som inte förstår någonting av sånt här. Du har ju därimot en proffsig blogg med många läsare och du skriver om sånt som folk vill läsa. Du formulerar dig utmärkt och du får dina läsare att återkomma till din blogg dag efter dag. Kanonbra!

Men sen har du "lilla" mig då här borta i Sverige som inte fattar hur sånt här går till. Så att ni andra (mamma, syrran och ett par till:) som läser det här skal förstå skal jag beskriva va utmaningen går ut på. Det går på norska då jag har kopierat det från Heidi:


1. Gå inn på mappa “Mine Bilder”

2. Velg den 4. eller 7. mappen

3. Finn frem det 4. eller 7. bildet.

4. Sett inn bildet i ett innlegg, og skriv litt om det.

5. Utfordre 5 nye, legg ut en link til de du utfordrer, og gi de beskjed om utfordringen.


Ja problemet är väl inte att hitta ett kort och publicera det men mitt lilla dilemma är att utmana 5 andra då jag inte ens känner 5 andra som bloggar! Hur gör jag då Heidi?

Jag får väl börja och se hur det går. Jag valde mapp nr 4 med bild nr 4 då jag tyckte det var en himla trevlig bild att titta på just nu.

Bilden är av Noa vid mittsommar på västkusten. Underbart!

Sen var det utmaningen...hmmm

Jag känner ju Cilla och hon har en trevlig blogg. Jag utmaner henne. http://ostring.wordpress.com/

Sen har ju Hanna en jättefin blogg oxå. Jag utmanar henne.

 http://famramquist.wordpress.com/


Det var alla jag kände med egna bloggar förutom Heidi då såklart. Så det får räcka faktiskt. Har jag skött mig nu Heidi? 

Ovido - Quiz & Flashcards