Merethesblogg

Alla inlägg den 24 december 2009

Av Merethe Paulsen - 24 december 2009 03:40

Nu är det äntligen julafton!!!! Och för en gång skull är den VIT. Visst är det underbart? Just nu kl.03.40 är det 8 minus och ca 10-20 cm snö. Jag sitter på jobbet och telefonen är lugn som tur är. Alla verkar ta det lugnt nu natt till julafton. Mannen och barnen är hos mina svärföräldrar då de spelade bingolotto på uppesittarkvällen. Ingen har ringt om någon storvinst så då blev det väl inte det. Sitter här nu och väntar på att klockan skal bli 07.30 så jag kan åka hem och sova. Måste upp lite tidigt idag då man måste titta på Kalle Anka kl.15.00 Inte för att jag är superintresserad av att kolla på det som man har sett så många gånger, men jag lovade Noa att vi skulle titta ihop.

Hoppas ni alla får en trevlig julafton och dagarna efter.

 

 

 

God Jul

 

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards