Merethesblogg

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Merethe Paulsen - 10 juni 2009 22:28

Äntligen har jag en ny dator som man kan skriva ordentlig på och framförallt utan virus (än så länge.....).

Jag fick något riktigt virus på min gamla som den inte klarade av. Den var riktig dårlig innan och den blev inte bättre efter attacken kan man säga. Så då fick jag en yrsäkt att köpa en ny laptop som jag har önskad mig länge.

Så nu får jag prova att vara lite aktiv och skriva lite ibland.

Här hemma händer det saker. Nu har vi ett nytt tak och det har varit mycket jobb kan jag försäkra alla som inte har bytt tak. Jag har inte själv varit på taket men jag har skött markservicen och sett hur mycket alla grabbar har slitit där uppe. Tusen tack till alla inblandade, ni vet vem ni är!!!!

Noa hade sin sista dag på avd. Snöflingan idag och nu har han sommarlov till 19.aug Så nu får vi hitta på något att fylla dagarna med. Vi åker till Råde i Norge på söndag och stannar i 1½ vecka. Det skal bli roligt tycker han. Jag ska mest jobba tyvärr. Eller tyvärr, det är bra att få lite pengar till resan i höst. Det behövs efter takomläggning, datorcrash, diskmaskinsundergång och möjligt oxå tvättmaskinsdöd. Tvättmaskinen måste jag kolla lite på i morgon för att se om vi kan rädda den (Hoppas verkligen det).


Ovido - Quiz & Flashcards