Merethesblogg

Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Merethe Paulsen - 26 juni 2009 23:37

Jag kan inte fatta det men min stora idol är borta för alltid! MJ har varit med mig sen Thriller kom ut. Ingen annan artist har gjort så mycket bra musik. Han var den bästa genom alla tider. För två dagar sedan var jag överlycklig då jag fick tag på billjetter till hans koncert i London. Så nu sitter jag här med billjetter som jag undrar om man får tillbaka pengarna för. Men det känns inte så viktigt just nu. Det tragiska är att världen nu går miste om en underbar människa som gjorde otroligt mycket för många. Jag hade hoppats på flera skivor från honom men nu får jag lyssna på det som finns. Billie Jean är världens bästa låt! Den kan man lyssna på hur många gånger som hälst och aldrig tröttna. Det är inte många låtar man kan göra det med. Just nu passar låten Gone to soon bra.

Ovido - Quiz & Flashcards