Merethesblogg

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2010

Testing testing

Av Merethe Paulsen - 11 augusti 2010 12:52

Nu har jag försökt göra något jag aldrig har gjort förut. Jag har tagit några kort från i sommar och satt ihop till en liten filmsnutt. Inte så svårt faktiskt om man får hjälp som jag fick. Jag ringde min kompis i Norge som kan allt när det gäller sånt. Så nu får ni se resultatet här. Ingen ljud tyvärr. Tänkte lägga på musik men det får jag lära mig på nästa lektion Heidi  


 
 
Danne

Danne

11 augusti 2010 13:30

Fina bilder.
Vill du ha musik är de bara att tex dra en mp3-låt dit där du gjort bilderna. Testa lite, inget blir ju förstört. Orginalet har du ju sparat.
Mindows moviemaker är enkelt och finns som standard på alla datorer med Windows (kanske de du använt). Lycka till.

http://danneking.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

mimmi

11 augusti 2010 18:55

Syns du er innmari flink jeg :)

 
Ingen bild

Inger

13 augusti 2010 23:02

Vilka bilder. Kul att se hur ni har det när ni inte är synliga för oss. kram

 
Ingen bild

hanna

14 augusti 2010 11:57

Underbara bilder, får nog ta å komma på en kurs jag me ;)

 
Frustrerte Heidi

Frustrerte Heidi

17 augusti 2010 00:32

Ja,ja ja lett som en plett. Alt er vanskelig når man ikke kan det, men når man kan noe så er det lett. Bare man prøver så får man til det meste, på den ene eller andre måten :-)
jeg skjønner for det meste ikke hva jeg driver med men jeg får det til på den ene eller andre måten på et merkelig vis alikevel...dog muligens med varierende resultat he-he

Gøy? Ikke sant?

http://www.frustrerteheidi.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Merethe Paulsen - 14 december 2011 10:05


I går var det årets Luciafirande på dagis. Här ser ni hur gulligt det var   Tyra är Lucia som är mitt i bilden vänster om stjärngossen. Hon var noga med att hålla händerna på rätt sätt.   Årets gulligaste Lucia   Sen var det fika in...

Av Merethe Paulsen - 11 december 2011 22:10


Ibland undrar jag varför man på död och liv ska ha traditioner som varje år gör att man bränner x antal fingrar något fruktansvärd samt nästan tappar all förstånd på köpet? Våra 2 små underverk kräver att vi ska ha ett sånn tradition varje år innan j...

Av Merethe Paulsen - 20 oktober 2011 21:40


Just nu drunknar vi nästan i trattisar....Ja faktiskt! Har plockat hur mycket som hälst. Känns som det är mera än vad det brukar vara eller? Det är ju tur vi hittar dom då de gula är helt omöjliga tycker jag. Har inget bra gula kantarellställe men ...

Av Merethe Paulsen - 19 oktober 2011 17:51


På fejan cirkulerar det nu olika bilder som man ska leta noga och se om man hittar katten.....Vilken jä..a katt?? Jag ser och ser och ser men inte fasen hittar jag någon katt eller något annat djur överhuvudtaget på de bilderna. Sen kommenterar alla ...

Av Merethe Paulsen - 18 oktober 2011 18:37

Noa har nu gått ett par månader i 1:an. Han stortrivs och tycker det är roligt att gå i skolan. Det jag funderar på är hur de lär sig något? Han har inga läxor och inga skolböcker och när jag frågar om han har lärt något i dag är alltid svaret jag ve...

Ovido - Quiz & Flashcards