Merethesblogg

Alla inlägg den 21 september 2010

VAB

Av Merethe Paulsen - 21 september 2010 12:50

Tyra är sjuk med litervis av snor och hosta igen. Jag säger igen då det bara är 3 veckor sedan senast. Som tur är det bara henne och ingen annan i huset som är sjuka. Men hon är det och jag vabbar.

Dagarna kan blir lite långa när man inte kan gå ut och hitta på saker. Det blir mycket film bl.a Nalle Puh, Gråtass, Grodan, Pippi och Nalle Puh igen. Alla filmer ses på i ca 5-10 min sen ska vi byta igen. Roligt!

Jag satt i telefonen en stund förut och då är Tyra duktig på att sysselsätta sig själv. Det var tyst en stund och då jag var klar i telefonen fick jag leta efter henne......

Här var hon

Hej mamma, jag städar  

Hela hennes Hello Kitty shampoo var slut. Jaha tänkte jag nu får vi städa badrummet. Det var ju ändå behövligt då jag tyckte det luktade lite äckligt där inne. Kastade ut soppåsen med blöjor och gick sedan på och tvättade golvet. Flyttade på pottan och gissa vad som låg på golvet under den? En liten brun bäjskorv.....Aha inte konstigt att det luktade illa på badrummet alltså. Tyra? Har du bajsat här? Nej inte jag mamma, jag städar. Pappa har gjort det.   

  

Ovido - Quiz & Flashcards