Merethesblogg

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Merethe Paulsen - 12 januari 2010 21:01

Otroligt hur snabbt man vänjer sig eller hur? Idag var det 7 minusgrader och det kändes nästan ut som en skön vårdag. Var i pulkabacken med avkommen och jag fick knäppa upp jackan och ta av mig vantarna efter ett tag då det faktiskt blev lite för varmt. Ofattbart  

Hmm...lite roliga smileys finns det på denna sidan....se bara här    eller denna här    Ja va säger man.


Jag vet att det är dåligt med kort just nu på min lilla blogg men det kommer av att jag inte vet precis var mitt kamera är? Jag ska leta lite mera när jag orkar.

Annars kan jag berätta att jag för femtinittonde gången har börjat att ta tag i de 2 små kilorna man har för mycket. Jajaja 3 då......eller nåt   

Denna gång är det pulver som gäller. Idag är 5:e dagen utan mat så nu är jag på toppenhumör   

Vi får se hur länge det blir denna gången. Planen är fram till bikinisäsongen. Undrade på att köpa Wii Fit. Jag skal i varjefall inte lägga ut mera pengar på ett gym. De har tjänat mycket på mig som bara betalar och inte går dit. Den perfekta kunden. Men nu är det slut på det.

Nej nu tror jag att jag ska ta min sista pulversoppa för dagen....mmmmm...gott det skal bli...  


Ovido - Quiz & Flashcards