Merethesblogg

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Merethe Paulsen - 31 januari 2010 13:20

Vilket väder det är idag! Det är strålande sol, 10 minus och massa snö. Det är sånn vinter vi har drömt om. Har precis varit ute och gått en långpromenad med Ior. Det var så skönt att jag kunde gått hur långt som hälst, men det kan tyvärr inte vår gamle hund så det fick räcka med 45 min. Längter nu till mina längdskidor ska komma från Norge på fredag. Hoppas vintern håller i sig ett tag till bara.

Noa är i Storstenshöjden med sin kusin och åker slalom. Tyra har tyvärr feber och måste vara inne. Så det var orsaken till att jag och Ior kunde njuta av en promenad bara han och jag. Här kommer lite kort tagna idag.



Ior tycker det är skönt med riktig vinter.


Tror det blir bilen till jobbet och inte cyckeln faktisk


Det är rätt mycket snö på taket och på altanen oxå

        

Ovido - Quiz & Flashcards