Merethesblogg

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Merethe Paulsen - 29 januari 2010 06:22

Ja va säger man....När man har en blogg är det väl meningen att man skal uppdatera den en gång i bland kanske? Jag vet att det är sånn ca en evighet sedan sist jag skrev något som hälst men det har sina orsaker.


1. Jag har jobbat typ hela januari - va sägs om 20 nätter på 4 veckor?  

2. Pga all jobb har inte min hjärna fungerat normalt så det har inte varit nog hjärnkapasitet över till att klara skriva något

3. Sedan jag typ har varit på jobbet så har det heller inte hänt nåt roligt

4. Har lovat kort på allt möjligt och då min kamera har varit borta (har ej hunnit leta pga all jobbandet) har det heller inte varit möjligt att sätta in några kort


Men nu känns det som vi går mot ljusare tider. Kameran är upphittat ( i all bråte här hemma som jag äntligen har haft tid att plocka i och städa upp ) och jag har upptill flera lediga nätter efter varann   


Idag har vi ledigt barna och jag. Det börjar bra....Tyra vaknar 04.30 med feber   


Har planerat bullbak idag så det passade ju bra när vi inte kan vara ute.

Så här såg det ut förra gången vi bakade:


    



Det blir nog bra att baka innan vi städar idag   

Ovido - Quiz & Flashcards