Merethesblogg

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Merethe Paulsen - 19 oktober 2011 17:51

På fejan cirkulerar det nu olika bilder som man ska leta noga och se om man hittar katten.....Vilken jä..a katt?? Jag ser och ser och ser men inte fasen hittar jag någon katt eller något annat djur överhuvudtaget på de bilderna. Sen kommenterar alla att de har hittat den. Några säger att det tog lite tid mens andra säger att det var jättelätt. Är jag den ända i världen som inte hittar den jä..a katten? Kan någon hjälpa mig kanske? Eller är det bara jag som törs och medge att jag inte hittar katten mens "alla" andra låssas att de gör det?

Ja inte vet jag, men här får ni en uppgift av mig. Tog detta kortet i grannens trädgård i dag och jag undrar om ni ser haren?


 

Varför kan inte korten på facebook vara lika bra som detta? Då skulle jag oxå se katten  

Ovido - Quiz & Flashcards