Merethesblogg

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Merethe Paulsen - 8 april 2009 07:56

Nu har jag blivit magsjuk. Som tur är har jag inte kräkts men illamånde och diarre.KUL

Det började i går under tiden vi var på Skojlandet. Kände då att jag bara måtte hem och vara i närheten av toa. Så nu är vi två sjuklingar här hemma. Jonas med sin stukade handled och jag som är magsjuk. Som tur är är ungarna friska. Och snabba...Tyra är verkligen snabb nu. I går klättrade hon uppför en trappa för första gång och fort gick det. Så nu får man bara vakta henne hela tiden.

Vi skulle egentligen åka till Väjern idag men tror vi får vänta till i morgon. Vi får se utöver dagen  hur jag mår. Noa lär bli besviken om vi inte åker idag då han vill dit och leka med Walle.

Nej nu måste jag på toa igen.......Glad påsk till alla om vi inte hörs innan!!

Ovido - Quiz & Flashcards