Merethesblogg

Alla inlägg den 24 april 2009

Av Merethe Paulsen - 24 april 2009 14:35

Noa är lite rolig ibland. I bilen idag säger han något och jag hörde inte riktigt så jag svarade va? Då säger han: Ibland mamma blir jag så trött på dig! (Hmm undrar var han har hört dom orden?) Varför då säger jag. Ju för du lyssnar inte när jag pratar till dig säger han då. (Undrar igen var han tar de orden ifrån.....)

Ja några gånger så hör man sig  själv. Man får akta sig vad man säger för det kommer tillbaka.

Noa fick en ny sparkcyckel idag. Svart och grön. Jättesnygg! Den sparkade han iväg till farmor och farfar med nu ikväll. Tyra och han ska sova där i natt då jag ska jobba och Jonas är i Västerås på nåt möte inom facket.

Detskal bli intressant att höra hur det har gått med Tyra i morgon då hon är förkyld och kanske inte sover så bra. Vi får se. 

Ovido - Quiz & Flashcards