Merethesblogg

Alla inlägg den 15 april 2009

Av Merethe Paulsen - 15 april 2009 23:11

Ja Jonas hann vara på jobbet en dag sen blev han magsjuk. Det är inte sant....Han är inte nöjd kan jag säga. Så idag bar det iväg till apoteket för att köpa handsprit och sedan några liter med ProViva. Nu är det bara att hålla tummarna för att vi andra klarar oss. I dag är det onsdag och på fredag ska jag ha tjejfest så i morgon åker han ut om han är frisk eller ej!

Har ikväll varit på Meandi party och jag skulle inte handla. Hur kan jag då nu ha fått en faktura på 675; på min mail ifrån dom?? Hmm..kan jag ha handlat omedvetet? Ok ok ok jag har väl handlat liiite då. Men herregud det är ju helt omöjligt att vara på homeparties utan att handla. Finns det någon där ute som klarar det? Maila mig gärna då och berätta hur. Nej det ända sättet är att inte gå dit. Sitta hemma är gratis. Så det ska jag börja med.....tråkigt!

Ovido - Quiz & Flashcards